Back to school !

Japp nu var det dags igen, och det känns så ordentligt tråkigt va? men det finns ju inget att göra åt de =(
Har iaf fått en bra avslutning på sommaren tillsammans med flickorna uppe på anna Os land :D helt underbart, verkligen! Och sedan belv det lite göteborgs kalas o sånt också =)

Gick iaf till skolan med evelina imorse och vi kom dit precis vid tio :D Vi fick lite scheman och sånt grejs och sedan fick vi gå igen :D Jag och Anna traskade hem till henne där vi kollade på Dirty Dancing och gjorde Smothie :P sedan åt vi lite mat och så med. Sedan fick jag skynda mej ner till Mölndals bro där min pappa väntade på mig, vi åkte till sjukgymnasten, allt går åt rätt håll med armen och rörligheten kommer mer och mer, om allt går som det ska kan jag börja spela lite smått i slutet av September igen :D Sedan ville jag väldigt gärna ha glass så jag och pappa åkte till Lejonet&Björnen på redbergsplatsen :D mumsigt värre, typ den godaste glassen som finns ju (Y) 

Nu blir det snart träning med massa fystester, får se hur det går :S hehe, sedan får jag se om ja hinner in till Nrj in the park, skulle vara kul att åka dit, många kompisar som ska dit o så, fast jag tror inte jag kommer att hinna =/   

Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0