Det här med bloggning ?

Jaa ni som faktiskt läser min blogg? har märkt att jag inte skriver så ofta och det är för jag har tröttnad på det här med bloggning, visst det kan vara skoj om man får skrivet nåt kul inlägg men hur ofta händer det? Så ja tänker ta ett uppehåll lr bara skriva om det händer nåt kul lr speciellt, för hur mkt händer egentligen det är ju typ bara kompisar, skola och träning hela tiden, och eftersom att jag vet en del av vilka som läser bloggen så blir det att man inte skriver så personligt utan bara det ytliga som händer och så.

Så nu var det skrivet får se hur jag gör om jag får nån känsla av att jag verkligen vill skriva lr inte :P hehe 


See ya ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0