Redan tillbaka :P

Haha nu när ja skrev värsta inlägget om att sluta blogga lr ha uppehåll så hittade ja en riktigt rolig sak, men det kasnke e bra för nu känner ja ingen press för att ja måste skriva så då kanske de blir roligare igen :D hehe


Hej jag heter Margareta Karlsson och jag bor i Göteborg, jag är 47 år gammal jag arbetar som polis och på fritiden älskar jag att städa och ta långa spring-runder. Jag har två stycken barn, är vithårig och har blå ögon. Min favorit musik är metal och min favorit artist är Justin Timberlake.






Gör såhär
Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne.Som hemstad tar du den stad du senast besökte med tåg och din ålder tar du av mamma.Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som piercingar ( örhängen räknas). Din hårfärg är samma som skjortan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medan favoritartisten är den vars låt du senast lyssnade på.

--♥--

Kommentarer
Postat av: Helena

åh va roligt! denna tänker jag sno;P

2007-08-28 @ 22:12:22
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: Anna

haha , okej ,jag är nog ganska dum , men jag fattar ingenting . vadå förstanamn o andranamn :S :P

2007-09-01 @ 12:40:56
URL: http://aio3.blogg.se
Postat av: Malin

Jaa anna du är ganska dum om du inte fattar! Haha men du e söt så d gör ju inget ;) haha

2007-09-02 @ 21:56:06
URL: http://malinmargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0