Tältning with my girls ;D

Har inte skrivit på ett tag, men det blir så under sommaren, skyller iaf på det och hoppas att jag börjar skriva mer när skolan drar igång igen, och skolan börjar faktiskt om 5 dagar =( och jag längtar verkligen inte !

I helgen så följde jag med mamma upp till tjörn där mina kusiner och mormor&morfar har somarstuger :) Mysigt att träffa släkten, min kusin tävlade i nån slags segling så vi var o kollade på det och så solade vi :D träffade också en kompis till mig där , hon seglade också =)
Så kom vi hem på söndagen, på kvällen så tältade ja, anna o sanna :D såå roligt, underbart tjejer <3
Sedan har de vart träning och idag har ja shoppat lite o sen in till göteborgs kalaset, lr kultur kalaset som d heter nu :D kollade på bounce riktigt duktiga (Y)

Det är så lite kvar av lovet så jag har en helt överplanerad vecka framför mej för att ta vara på så mkt som möjligt :P haha får se om ja hinner med allt ja ska göra (a) i morgon ska ja iaf in till stan me sanna =) o sen träning =/ sen händer d säkert nåt på kvällen med :D

Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0