Återvänt till det grå :)

Så nu har jag återvänt ti9ll det gråa vädret här hemma =/ lite segt, det blev lite konstigt när man går på ett plan i 30 gradig värme och när man stiger av det så är det typ 13 grader och ösregnar, inte så kul :P
Men resan har varit jätte rolig och väldigt skön :) Har nästan bara solat och badat:P en dag gick vi till en jättemarknad för att shoppa men just den dagen mådde inte jag bra så jag orkade inte kolla runt bland alla grejerna lite synd =/ men annars en helt underbar resa :D Nu när jag kommit hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra i det tråkiga vädret inte kul att vara ute ju och det är inte kul att sitta inne heller :( Började iaf dagen med film och frukost och sen gjorde jag mig iordning nu borde jag städa :P  

Later ♥ / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0