Fortfarande regnigt väder :(

Det har regnat hela veckan sen vi kom hem hur kul är det? Vad är det för mening med sommar när det är höstväder ? :( Så jag har tillbringat de senaste dagarna med att ligga och kolla film, Anna sov över så då hyrde vi John Tucker must die sen har jag sett she´s the man, raise your voice, a cinderella story och Bring it on ett antal ggr också. Igår var jag inne i stan och hittade lite av varje, två tunikor, ett linne/tunika :P, ett par skor och en liten kofta :D sedan var det ut och springa. Jag kan tala om att det är sjukt jobbigt att börja springa igen när man inte kunnat träna på 5 veckor men det kändes BRA att äntligen kunna börja röra på sig igen :D Sedan på kvällen blev det film hemma hos evelina, jag hon och Anna skulle kolla på Hostel, sedan kom Oliver, Marcus och Jesper med och tillslut blev det inte Hostel för det var typ bara jag och Anna som ville se den Evelina var lite osäker och killarna ville kolla på Bring it on Hahaha :D så tillslut blev det den :) tror jag sett den 6-7 ggr på 5 dagar nu :P haha jag är neerd :D

 Men nu ska jag ta mej upp äta frukost och åka och handla med Mami :)

Later  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0