Halsont =/

Jag har ont i halsen :( intressant information va?

Idag så började dagen med frukost tillsammans med morfar som skulle hämta en av våra hundar för han skulle passa den lite :) Sedan åkte jag och handlade två böcker med pappa :) Jag gillar att läsa när jag har tiden och hittar en bra bok :) Sedan åkte vi och hämtade upp Anna och så skjutsade han in oss till stan. Där blev det en liten promenad innan vi kom till Heden där vi kollade lite på fotboll och lyssnade när lite folk sjöng karaoke haha grymt kul :D Sedan blev det lite bråttom till bussen hem och byta om och dags för träning :) Ikväll ska jag nog kolla på trollkarlen från Oz som går på tv för jag har aldrig sett den :P Så ska jag göra te för att lindra mitt halsont också :)


Chao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0