Har du långtråkigt?

Det har jag nämligen :P men du kanske skulle vilja skriva lite svar på frågorna under?


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du just valde det!
7. Beskriv mig med ett ända ord.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?

Hittade denna på helenas blogg :D

TackoHej / Malin

Kommentarer
Postat av: den bästa o sötaste kusinen

1. Vem är du? den bästa o sötaste kusinen, Helena alltså;)
2. Är vi kompisar? jaa fast mest är vi kusiner
3. Hur och när träffades vi? När du föddes typ
4. Tycker du om mig? jag älskar dig!
5. Skulle du kunna pussa mig? yummie;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du just valde det! nej de vet ja inte, gillar att säga maaaalin, lr hur de nu är ja säger det;)
7. Beskriv mig med ett ända ord. Glupsk ;D
8. Vad var ditt första intryck av mig? Kommer inte ihåg det:P
9. Vad påminner dig om mig? Kladdkaka, Ebba von Sydow, Vrångö, tvillingarna-böcker, OC och så mkt mer att du inte förstår
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En italiensk prins, ett lyxigt hus, hembiträde, alltså ett liv a la tvillingarna du vet;)
11. Hur bra känner du mig? Väldigt bra
12. När sågs vi senast? Yesterday

2007-06-29 @ 20:55:09
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, ofta jag är så mkt glupskare än dig då? hihi vad är det du längtar till på midsommar tex? :P HAHA

2007-06-29 @ 23:01:22
Postat av: evelina

1. Vem är du? Evelina
2. Är vi kompisar? Ja, mycket bra dessutom
3. Hur och när träffades vi? Första dagen i 1an
4. Tycker du om mig? Självklart!
5. Skulle du kunna pussa mig? Har redan gjort det många gånger
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du just valde det! Fina Fröken Fräken ifrån Fryken
7. Beskriv mig med ett ända ord. Livfull
8. Vad var ditt första intryck av mig? Kommer tyvärr inte ihåg :P
9. Vad påminner dig om mig? Skratt
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Ett mansion
11. Hur bra känner du mig? För bra
12. När sågs vi senast? Igår från klockan 20.00-21.00

2007-06-30 @ 18:30:15
URL: http://evelinau.blogg.se
Postat av: Helena

okejokej jag ska inte säga ngt!;D haha

2007-07-01 @ 22:33:02
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: Felicia

1. Vem är du?
Felajcia
2. Är vi kompisar?
yes :D
3. Hur och när träffades vi?
Vet inte.. först på riktigt i 8an? :)
4. Tycker du om mig?
Svårt att inte göra :)
5. Skulle du kunna pussa mig?
Jag pussar alla :D
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du just valde det!
Malliga Malin.. haha ne vet inte :P
7. Beskriv mig med ett enda ord.
GLAD!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
GLAD!
9. Vad påminner dig om mig?
Bondgård
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Alla dokusåpor som finns på dvd + en medlemsbiljett till min farmors såpaclub ;D
11. Hur bra känner du mig?
Bättre o bättre :)
12. När sågs vi senast?
I onsdags på mölndalsbro? :)

2007-07-02 @ 20:03:40
Postat av: Anna

1. Vem är du?
Anna
2. Är vi kompisar?
jaa ! :)
3. Hur och när träffades vi?
första dagen i sjuan
4. Tycker du om mig?
nej , jag älskar dig :D
5. Skulle du kunna pussa mig?
varsomhelst ;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du just valde det!
Hmm, godis mollan ? :) tjockis*
7. Beskriv mig med ett ända ord.
uuuuuunderbar <3
8. Vad var ditt första intryck av mig?
stor och kaxig :S
9. Vad påminner dig om mig?
skvaller och hemligheter
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
snyggingen från bring it on 2
11. Hur bra känner du mig?
ehh , ganska bra ? :)
12. När sågs vi senast?
Igår, när vi sov över :D

2007-07-11 @ 14:16:27
Postat av: Anna

8. Vad var ditt första intryck av mig?
stor och kaxig :S
9. Vad påminner dig om mig?
skvaller och hemligeheter
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
snyggingen från bring it on 2
11. Hur bra känner du mig?
hmm, ganska bra ! :)
12. När sågs vi senast?
igår , när vi sov över :D

2007-07-11 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0