Midsommar

Igår var det Midsommar, och jag tillsammans med min familj var hos mina kusiner och firade :D riktigt trevligt :) väldigt mycket good mat och så med, det är nog den dag på året som jag äter mest på efter julafton kanske :P så nu börjar man ju gå mot mörkare tider igen :( känns ordentligt tråkigt men så är det ju. Det roligaste den kvällen var nog iaf när jag och helena utklassade dom andra kusinerna i "med andra ord" haha :D Det var ju bara synd att det inte var så trevligt väder men det gjorde inte jätte mycket för mig, jag tyckte det var mysigt att sitta i ett växthus med massa ljus och spela spel i mitten av natten när det regnade utanför :D
Nu ska jag snart ta och lägga mig!
Sov Gott Honeys ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon eller godmiddag är det förstås! Hoppas att du har en bra dag!

2007-06-25 @ 15:41:49
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Den outsägligt coole och snygge

Tjenna Malin!!
Haru ett gött liv? Flyter det på bra? Varför har du inte nämnt mej i dina bloggar?? Jag är ju
bäst!! Jag hoppas att du har rättat till felet till nästa blogg..
// Du vet vem jag e

2007-06-25 @ 22:18:52
Postat av: Malin

Haha, vem är det? om du säger det så kan jag ju rätta till det :D

2007-06-26 @ 12:08:32
Postat av: Helena

Haha Malin har en hemlig beundrare(a)

2007-06-26 @ 13:49:59
URL: http://helenamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0