Oväntat

Hej hej! :D
Igår så var jag på gymmet och tränade lite :P och sedan åkte jag hem åt och fixade mig lite sen tog jag bussen till Sara, sen kollade hon, jag och sanna på film, igen haha, kommer inte ihåg vad den hette men Scarlett Johansson var med och den var regisserad av Woody Allen iaf haha, men den var helt okej och så lite ful emmelanåt men ändå småmysig :D
Idag ska jag in till stan en sväng och se om jag kan hitta något fint :D

Mitt lov tog en oväntad vänding för två dagar sen haha, låter värsta dramatiskt men det är det inte,  men mamma frågade iaf fredrik (min bror) om han ville åka utomlands en vecka innan han skulle börja jobba eftersom det inte har varit så fint väder här, och det tackade han inte nej till :P sedan så frågade hon om jag också ville åka med men det skulle ju vara samma vecka som Partillecup så jag var lite osäker, men eftersom jag ändå inte kan spela på grund av min axel så bestämde jag mig för att också följa med, jag menar man tackar ju inte nej till en vecka utomlands :P haha
Så på Lördag beger jag mig till Turkiet  :D

Så i nästa vecka befinner jag förhoppningsvis på en sån här fin strand :D
217357-4

Kommentarer
Postat av: Helena

Åååh Malin!! Nu är jag avundsjuk!

2007-06-26 @ 13:49:04
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: Felicia

Malin! lova att sola lite för mig med? (A):D

2007-06-26 @ 18:14:16
Postat av: Malin

Felicia, självklart att jag solar för dig med! men du ska ju till Malta, då får du sola för mig ;):D hihi (a)
Helena, du ska ju till Kroatien så du har väl inget att vara avundsjuk över?

2007-06-28 @ 13:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0