Pankaksdrottnig? Ne skulle inte tro det!

Det har varit en låång och seg dag :P
Den började redan klockan halv sex när min käre kusin väckte mig med sina hostattacker, då blev jag inte så glad för vi hade väl somnat vid ett-två nån gång (a) men vi somnade om så småningom men sedan vid nio gick larmet på mobilen för jag skulle till sjukgymnasten senare, så då tog jag mig upp gjorde mig i ordning och åt frukost sedan kom pappa och hämtade mig. Vi åkte till IFK-kliniken och kollade hur det stod till med min axel, det hade gått framåt sedan sist jag var där (för två veckor sedan) men jag har inte full rörlighet i den än, och nu är det ca en månad sen jag skadade mig =/ men fick iaf lite nya övningar som jag ska göra, får ta mig till gymmet i morgon för tror inte jag kommer träna så mycket där nere sen :P men en sak blev jag vääldigt glad över iaf och det är att jag får börja springa igen ! (Y)
Men sedan kom jag hem och hittade både min kusin och min bror vid varsin dator, och jag var vrålhungrig. Så jag gick ner och satte in en burk frystköttärs i micron för att den skulle tina, sedan gick jag upp igen men efter ett tag började vi känna nån konstig lukt och jag kom då på köttfärsen i micron. Det såg inte bra ut så vi bestämde oss tillslut för att göra pankakor, jag fixade smeten och sedan skulle Helena grädda dom men det blevinte så bra för dom gick isönder, så då skulle jag visa hur man gjorde! Haha inte så lyckat jag brände sönder allting sedan fick jag panik av all rök och alla grejer så jag sprang och ropade på Fredrik. Men innan han kom hann jag och Helena bränna och göra sönder X antal till pankakor, det gick inte alls bra det, nästa gång får fredrik göra pankakorna från början! Sedan gjorde Helena en kladdkaka som tack till fredrik för att han hjälpt henne med bloggen och som förlåt till mig för att hon väckte mig i morse.
Sedan efter att kusinen lämnat byggnaden så fixade jag med min packning så det är inte så mycket kvar av den nu. Sedan fick jag även städa i köket vilket tog liite tid kan man säga :P

Ska nu gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och jag har mycket att göra imorgon massor som ska fixas :P

Har under dessa två dagar med Helena märkt att det är fler som har samma konstiga beteénde som jag, så än finns det väl hopp för mig;) vi är allt lika ibland men det beror väl på släktdragen :P

PussoKram/ The no existing pancakequeen

Och du kusinen glöm inte bort att jag älskar dig även om du är lite knasig emmelanåt och vi blir sura på varandra ibland ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Ååh malin jag älskar dig jättejättejätte mycket oxå!! jag hatar dig bara ibland som när du smaskar i mitt öra, alltid ska ha största biten av kakan och inte fattar vad en stork är!!;) bästa kusinen av alla är du:)

2007-06-29 @ 16:53:32
URL: http://helenamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0