Sommarlov :D

Jaa nu har jag inte skrivit på ett tag igen, jag får dåligt samvete när jag inte gör det :S haha, men det har hänt lite grann sen jag skrev senast det viktigaste jag har fått sommarlov! :D Underbart  hoppas bara på lite bättre väder så blir allt perfekt.

Så har det hänt en hyfsat tråkig sak med, för två veckor sedan så ramlade jag och en kompis med hennes moppe, och jag skadade axeln och hon knät, men nu får jag inte träna handboll på heela sommaren = inget partillecup för mig :( det är lite segt eftersom detta är första året som vi skulle vara med. Men jag ska iaf dit och titta och sen så kunde jag inte gå på Nordic heller på grund av det :( men aja hoppas det blir bättre snart så jag kan börja springa iaf :P
Och förra helgen så var jag på träningsläger i Danmark med handbollen men jag och Sanna kunde inte vara med och träna så vi solade istället :P ;) haha meen det var skit mysigt där faktiskt :D


Se på livet från den ljusa sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0