Väntar

Just nu sitter jag och väntar på Sanna och Sara P :DJag har till och med städat mitt rum för dom ska komma :) hihi 
Idag har jag annars solat typ hela dan och gymmat, körde ett spinnigpass som var grymt jobbigt :P 

Igår så var jag på gymmet med tjejorna <3 och sedan åkte jag och Sanna hem till mig, vi åt melon sedan drog vi oss vidare till Evelina som hade fixat på deras uteplats med dynor, filtar, popcorn, äpplen och te mucho mysigt :D Anna kom också och vi hade myskväll utomhus, då känner man att det är sommar när man är ute hela kvällen och bara myser, det är då det är som bäst :D
 
Jag har shoppingabstinens jag behöver vardagsklänningar :/ men har inte så mkt pengar så ska försöka hitta nåt billigt :D haha jag var iochförsig och handalde i förrgår men då blev det en bikini och en tjocktröja :P 

Allt jag vill ha är precis vad alla andra vill ha, du vet, kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0