With the cousin, who I love väääry much ;)

Sitter här med min underbara kusin Helena :P Vi har precis ätit mat, en av våra favoritsysslor när vi är tillsammans ;) vi har pratat hela dan om allt och inget, alltid lika mysigt! :D

Igår åkte jag in till stan (göteborg) tillsammans med Mami för att kolla på lite klänningar och så :D Jag hittade en jätte fin svart klänning :D som blir perfekt i Turkiet :D hihi köpte även lite böcker har nämligen upptäckt att jag nästan bara läser när jag är utomlands för det är typ då man har tiden lr nåt :)

Fick kort ifrån Anna idag med<3, jag saknar henne verkligen. Hon kommer  hem på fredag natt och då har inte vi sett varandra på TIO dagar det är jäääätte länge =/ och sen går mitt flyg vid 4 så vi måste vara på fygplatsen vid 2 då får vi åka hemifrån vid 1 och jag MÅSTE träffa henne innan, det kommer att bli stressigt! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0